آخرین اخبار

احمد کریمی اصفهانی درگذشت

حاج احمد کریمی اصفهانی دبیرکل انجمن اسلامی اصناف و بازار کشور و عضو هیات داوری حزب موتلفه اسلامی امروز در یکی بیمارستان‌های تهران دعوت حق را لبیک گفت.

اشتراک گذاری
30 آبان 1402
کد مطلب : 9622

احمد کریمی اصفهانی درگذشت

توازن/به گزارش رویداد۲۴؛ محمدعلی امانی نایب رییس هیات داوری حزب موتلفه اسلامی گفت: حاج احمد کریمی اصفهانی دبیرکل انجمن اسلامی اصناف و بازار کشور و عضو هیات داوری حزب موتلفه اسلامی امروز در یکی بیمارستان‌های تهران دعوت حق را لبیک گفت.

رییس هیات داوری حزب موتلفه اسلامی درباره مهمترین ویژگی مرحوم کریمی اصفهانی گفت: ایشان بسیار صریح بود و وقتی حقی را می‌دید حتی اگر به ضرر خودش هم بود، از بیان آن ابا نمی‌کرد.

امانی ادامه داد: مرحوم کریمی اصفهانی سرباز ولایت بود و در عرصه جهاد اقتصادی گوش به فرمان رهبری بود تا بتواند در راستای تحقق فرمایش‌های رهبری تلاش و خدمت کند.

نایب رییس هیات داوری حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: همیشه کمک به مستضعفان و محرومان سرلوحه زندگی مرحوم کریمی اصفهانی بود و اگر کسی به ایشان مراجعه و مشکلی را مطرح می‌کرد حل آن مشکل دغدغه ایشان می‌شد تا بتواند کاری انجام دهد.

امانی با اشاره به حضور مرحوم کریمی اصفهانی در حزب موتلفه اسلامی تشریح کرد: مرحوم کریمی اصفهانی اعتقاد به کار منظم تشکیلاتی داشت و حضورش در حزب موتلفه اسلامی در این راستا بود. اقدامات و خدمات ایشان در حزب و بخصوص در هیات داوری حزب موتلفه اسلامی به یادگار می‌ماند.

وی درباره خدمات مرحوم کریمی اصفهانی در انجمن اسلامی اصناف و بازار کشور گفت: مرحوم کریمی اصفهانی در زمان حاج سعید امانی دبیرکل فقید انجمن اسلامی اصناف و بازار کشور قائم مقام ایشان بود و بعد از آن با قبول مسئولیت دبیرکلی و ادامه راه ایشان با جان و دل در انجمن اسلامی اصناف و بازار کشور فعالیت می‌کرد. خیلی از دشمنان و بدخواهان بازار امید داشتند با اختلاف افکنی بتوانند اصناف و بازار را از مردم جدا کنند و از این ناحیه به ملت و کشور ضربه وارد کنند، اما با اقدامات و موضعگیری‌های به هنگام مرحوم حاج احمد کریمی بازار انقلابی، انقلابی ماند و بسیاری از تیر‌های دشمنان به سنگ خورد.

وی در پایان گفت: ایشان اعتقاد راسخی به رونق سنت قرض الحسنه داشت و برای تحقق این امر بسیار مهم از ابتدا در تاسیس صندوق‌های قرض الحسنه حضور داشت و عضو هیات مدیره سازمان اقتصاد اسلامی نیز بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 10 =